Office Coordinator

Praha

Mám zájem



Je to velká výzva postarat se o jedno z našich největších oddělení. Občas bude potřeba za to pořádně zabrat, být ráznější, zkontrolovat, že vše běží hladce, zkrátka dohlédnout na bezproblémový chod oddělení. Pokud ti nechybí pečlivost, organizovanost, tak to zvládneš jedna radost. Oceníme někoho pozitivního s proaktivním přístupem k práci. Troufneš si?


O Tobě

  • Máš dobré organizační schopnosti.
  • Jsi komunikativní, zodpovědná a spolehlivá osoba.
  • Práce je vhodná pro absolventky, mamky po mateřské dovolené a prostě pro všechny, kteří se na to cítí.

Co od tebe očekáváme

  • Máš ukončené středoškolské vzdělání.
  • Dobrou znalost práce na počítači (MS Office).
  • Vlastníš řidičský průkaz skupiny B.
  • Zvládáš angličtinu na komunikativní úrovni.
  • Je výhodou, pokud znáš CRM systém nebo by ses ho rád/a naučil/a.

Co budeš dělat

  • Jsi pravou rukou senior managera a projektových managerů.
  • Nemine tě práce v CRM systému (zakládání, plánováni a controlling projektů).
  • Budeš připravovat formální dokumenty (výkazy, akceptační protokoly, timesheety, aktualizace CV).
  • Sem tam tě čeká nějaká ta administrativa (vyúčtování služebních cest, rezervace letenek, přehled dovolených apod.).
  • Také kontrola docházky a práce s vykazovacím systémem.
  • Budeš připravovat reporty za projekty.
  • A taky organizovat neformální akce oddělení.
  • Během spolupráce s kolegy se naučíš spoustu nových věcí, taky poznáš velmi inspirativní lidi a možná si uděláš kamarády na celý život.

Co můžeme nabídnout na oplátku

  • Pracovní vybavení a služební tarif.
  • Benefitní cafeterii (libovolně si vybereš svou odměnu, jako např. multisport kartu, příspěvek na penzijko).
  • Kurz angličtiny zaručen.
  • Elektronické stravenky.
  • 5 týdnů volna, k tomu další 3 sick days.

A nejenom to, dost cool je taky možnost

  • Účasti na workshopech a školeních na atraktivní téma.
  • Využití interní knihovny vč. možnosti nákupu e-knih.
  • Grantů na skupinové aktivity.
  • A další (zaměstnanecké půjčky, slevy u partnerů, dobrovolnický den, teambuildingové akce).
Zpět na seznam volných pozic

Do jakého oddělení nastoupíš:

Odborné služby

„Nebojíme se zákazníkům otevřeně říci svůj názor a poradit jim alternativní přístup k řešení jejich potřeb. A zásadně — neslibujeme nemožné.“

Tvůj budoucí šéf:

Milan Zajíc

Milan Zajíc Senior Manager, Odborné služby

Máš o danou pozici zájem?
Nech nám na sebe kontakt, nebo nám rovnou pošli svůj životopis a my se ti ozveme.

Mám zájem


Zaujala tě tato nabídka? Nech nám na sebe kontakt a my se ozveme.

Vložte životopis nebo odkaz na LinkedIn

Další volné pozice v oddělení

Office Assistant

Zjisti více