Asistent/ka obchodu

Praha

Mám zájem


Trask zavádí na český i evropský trh špičkové technologie už čtvrt století. Za tu dobu jsme dokázali odhalit rakovinu pomocí umělé inteligence, zbavit papírování největší banky v Česku a ŠKODA AUTO díky nám vytváří 3D modely aut. A míříme ještě dál, chceme se stát jedničkou v celé Evropě. K tomu ale potřebujeme šikovné a spolehlivé lidi. Budeš to i ty v roli asistenta/asistentky obchodu?

 

Co tě čeká?


  • Správa zajímavých obchodních zakázek napříč celou firmou
  • Evidence a kontrola zakázek v interním systému
  • Příprava podkladů pro vyhodnocování zakázek
  • Sledování jednotlivých projektů a řešení případných problémů
  • Komunikace s klienty a ostatními kolegy

 

Ani tohle ti není cizí?

  • Práce s reporty (těm se nevyhneme)
  • Zkušenosti s finanční kontrolou projektů (ty bychom uvítali)
  • Pečlivost a smysl pro detail (budeš mít naši plnou důvěru)
  • Analytické myšlení (s čímkoli ti případně pomůžeme)


Co k tomu budeš potřebovat?


  • objednávkami a fakturacemi,
  • hlídáním rozpracovaných zakázek,
  • jejich vykazováním a akceptačními listy,
  • prací v CRM a Excelu?


Co ti za to nabídneme?   


  • Kombinovanou práci z domova a v kanceláři. Chápeme, že život není jen o práci.
  • Samozřejmostí je 5 týdnů volna a 3 sick days.
  • Rozvíjet se můžeš na odborných školeních, je ti k dispozici knihovna, e-learning i jazykové kurzy.
  • V rámci benefitní Cafeterie ti nabídneme multisportku, penzijko, nákupy i zážitky.

Jestli tě naše nabídka zaujala, rádi se s tebou potkáme. Stačí se ozvat Zpět na seznam volných pozic

Do jakého oddělení nastoupíš:

Obchodní oddělení

Tvůj budoucí šéf:

Lukáš Jeník

Lukáš Jeník Executive Director, Partner

Máš o danou pozici zájem?
Nech nám na sebe kontakt, nebo nám rovnou pošli svůj životopis a my se ti ozveme.

Mám zájem


Zaujala tě tato nabídka? Nech nám na sebe kontakt a my se ozveme.

Vložte životopis nebo odkaz na LinkedIn