Receptionist

Praha

Mám zájem


Jsme Trask, technologický lídr trhu. Díky nám si mohou klienti bank vzít půjčku bez návštěvy pobočky, firmám pomáháme snižovat náklady a šetřit hordy papírů díky digitalizaci. 

Jsi komunikativní, baví tě práce s lidmi, umíš si práci dobře zorganizovat a rychlé úkoly tě nevyvedou z míry? Pak hledáme právě tebe!


Co tě čeká?

  • Zajištění plynulého chodu recepce (vyřizování telefonátů, přijímání a uvádění návštěv apod.)
  • Základní úklid kuchyněk a doplňování občerstvení
  • Běžná administrativa (kopírování, skenování apod.)
  • Správa kanceláří – nákupy, opravy
  • Evidence majetku
  • Evidence přijaté a odchozí pošty, včetně zajištění její distribuce a expedice

Tvým úkolem bude také:

  • Zajištění kancelářských potřeb a občerstvení
  • Kontrola dodavatelských faktur

Budeš k tomu potřebovat:

  • Dobrou znalost práce na počítači (Word, Excel, Outlook)
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

Na oplátku ti nabídneme:


Hodně nám záleží na sladění práce s osobními preferencemi, péčí o sebe a rodinu. Poznáš to jak v přístupu kolegů a šéfů, tak i v benefitech, které u nás najdeš:

  • Odborná školení, knihovna, online jazykové kurzy
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days
  • Benefity dle vlastní volby: multisportka, penzijko, nákupy v lékárně, vstupenky, zážitky
  • Kvalitní technické vybavení, služební tarif, vlastní fitko přímo v kancelářích

Zpět na seznam volných pozic

Do jakého oddělení nastoupíš:

Finance a provoz

Tvůj budoucí šéf:

Tereza Baumová

Tereza Baumová Office Manager

Máš o danou pozici zájem?
Nech nám na sebe kontakt, nebo nám rovnou pošli svůj životopis a my se ti ozveme.

Mám zájem


Zaujala tě tato nabídka? Nech nám na sebe kontakt a my se ozveme.

Vložte životopis nebo odkaz na LinkedIn

Další volné pozice v oddělení

IT Recruiter

Zjisti více

HR Specialist

Zjisti více

Talent Acquisition Manager

Zjisti více