IT Analytik ZenID

Praha

Mám zájem

Trask je společnost plná stovek IT expertů, která přináší na český i evropský trh nejnovější technologie už 26 let. Máme největší integrační oddělení ve střední Evropě, naší doménou je i inteligentní automatizace, cloud nebo API ekonomika. Za pomoci umělé inteligence zefektivňujeme výrobu v automobilkách a digitalizaci firem nebo zavádíme bezpapírové půjčky. A to je jen malá ukázka. Přidej se k nám a staň se součástí zajímavých projektů a týmu skvělých profesionálů. Aktuálně totiž hledáme IT Analytika pro produkt ZenID.




Náplň práce:


  • Analýza IT a business požadavků
  • Analýza firemních procesů
  • Práce na rozhraní služeb, kooperace s businessem a vývojem
  • Navrhování způsobu realizace požadavků a funkční specifikace
  • Spolupráce na nabídkách řešení pro klienty




Co budeš potřebovat:


  • Předchozí praxi v IT, Business a Test Analýze
  • Znalost UML diagramů (především sekvenční, aktivity apod.) a algoritmizace
  • Orientaci v modelovacím SW (např. Enterprise Architect)
  • Technický background
  • Zdravý selský rozum, umění logicky uvažovat
  • Angličtinu slovem i písmem




Co ti můžeme nabídnout?


  • Tým odborníků, kteří mají podobné nastavení jako ty. Chtějí fungovat samostatně a zároveň mít zázemí většího týmu. Umí se vzájemně podržet.
  • 5 týdnů volna a 3 sick days
  • Odborná školení a konference, e-learning v rámci Udemy a Pluralsight, online jazykové kurzy
  • Benefity dle vlastní volby: multisportku, penzijko, nákupy v lékárně, vstupenky, zážitky
  • Kvalitní technické vybavení, služební tarif




Zaujali jsme tě? Přijď se k nám podívat a třeba se dohodneme.




Zpět na seznam volných pozic

Do jakého oddělení nastoupíš:

ZenID

Tvůj budoucí šéf:

Jiří Janota

Jiří Janota Business Development Manager and Product Owner of ZenID solution

Máš o danou pozici zájem?
Nech nám na sebe kontakt, nebo nám rovnou pošli svůj životopis a my se ti ozveme.

Mám zájem


Zaujala tě tato nabídka? Nech nám na sebe kontakt a my se ozveme.

Vložte životopis nebo odkaz na LinkedIn