Brigáda - Office Assistant

Praha

Mám zájem

Co bude v Trasku tvůj denní chleba?

  • Zajištění plynulého chodu recepce (vyřizování telefonátů, přijímání a uvádění návštěv apod.).
  • Běžná administrativa (kopírování, skenování apod.).
  • Vystavování a zpracování cestovních příkazů.
  • Evidence majetku.
  • Občasná evidence přijaté a odchozí pošty, včetně zajištění její distribuce a expedice.
  • A další ad-hoc úkoly.

Co potřebuješ, abychom ti dali kartu zaměstnance?

  • Máš ukončené středoškolské vzdělání.
  • Máš velmi dobrou znalost práce na počítači (Word, Excel, Outlook).
  • Zvládáš angličtinu na základní úrovni (vyřizování krátkých telefonátů v angličtině).
  • Máš řidičský průkaz skupiny B.

Čím nás můžeš oslnit?

  • Reprezentativním vzhledem a vystupováním.
  • Svou vstřícností.
  • Ochotou učit se novým věcem.
  • Zodpovědností, absolutní spolehlivostí a pečlivostí.

S čím můžeš počítat z naší strany?


Nehrajeme si na zbytečné formality, tykáme si a pracovní doba u nás je flexibilní. Jsme tým, kde se nikdy nemusíš bát otevřít dialog s kýmkoli z práce bez ohledu na to, jakou pozici má napsanou v e-mailovém podpisu.


Stavíme na vědomostech a zkušenostech, které neustále rozvíjíme. Vzdělávání se v Trasku netýká zdaleka jen technologií, vylepšit můžeš i svoje soft skills.


Život není jen práce, proto spolu taky rádi sportujeme, jdeme do divadla nebo jen klábosíme u něčeho dobrého. Má to něco do sebe, uvidíš.

Zpět na seznam volných pozic

Do jakého oddělení nastoupíš:

Finance a provoz

Tvůj budoucí šéf:

Martin Brůžek

Martin Brůžek Senior Manager, Finance a provoz

Máš o danou pozici zájem?
Nech nám na sebe kontakt, nebo nám rovnou pošli svůj životopis a my se ti ozveme.

Mám zájem


Zaujala tě tato nabídka? Nech nám na sebe kontakt a my se ozveme.

Vložte životopis nebo odkaz na LinkedIn

Další volné pozice v oddělení

Brigáda - Marketing Specialist

Zjisti více